Cienie w Inglocie online?

Będąc dziś w Inglocie stacjonarnym zobaczyłam bardzo podobny napis do tego co znajdziemy na ich fb. Podobny bo brzmiał on ‚Kupuj online, cienie do powiek, lakiery do paznokci i sztuczne rzęsy’. Zdjęć niestety nie zdołałam zrobić, postaram się jutro. Mam wielką nadzieje że nie dostałam jakiś czasowych omamów, bo to jest wspaniała wiadomość.

Tak, wszystkie cienie inglota dostępne w jednym miejscu jeszcze z atarakcyjna ceną wysyłki – kurier za 5 zł przy zakupach poniżej 90 zł i za darmo pow. 90 zł. Mój portfel już płacze.

Ps.: I jeszcze od niedawna produkty inglota są dostępne w perfumeriach Douglas.

Skomentuj

