Muzycznie #2

Teraz bloga prowadzę o tu

The house you’re building on the rocks is beautiful but tends to fall Still if you feel at home just know If you stay then I can’t go

Czy wiecie że Spotify jest już w Polsce? Jest to coś czego się nie spodziewałam.
Ogólnie Spotify to odtwarzacz muzyki online, za 10/20 zł/mc lub za 0 (z reklamami) możemy korzystac legalnie z gigantycznej biblioteki muzycznej, na prawdę gigantycznej, dużo niszowych kapel tam znajdziemy. Zajrzyjcie, polecam.

Jedyne co mi przeszkadza to że brakuje starszej muzyki (np. ja lubuje sie w niektórych zespołach z lat 70tych).

Postaram sie powrócić do blogowania jeśli łaskawy czas mi pozwoli. Dobo rozszerz się 😀 Tak o 3 godzinki. Prosze.
Mam sporo tematów na nowe posty. Po pół roku użytkowania czas najwyższy na recenzję moich pędzli. Kolekcja lakierów sporo urosła do całkiem pokaźnych rozmiarów i skonstruowałam zacny stojak na kosmetyki do makijażu.

3 myśli nt. „Muzycznie #2

Skomentuj

